новини ровесника

1
У Тернополі школяр організував виробництво FPV-дронів

2
Тернопільська суддя Андрусик – російський агент в судовій системі України?

3
Винахідник з Дніпра став лауреатом премії від Кабміну

4
Тернопільська суддя Надія Андрусик хоче перевершити «досягнення» горезвісних хабарників Зварича, Чауса та Князєва

5
Інший Франко: в український прокат виходить стрічка про Петра Франка

6
Чекає на «рускій мір»: корумпована суддя Андрусик повернула московському патріархату пів гектара землі під церкву в Тернополі

7
Сети суші для новорічного святкування - вигідно та смачно в Янг

8
Сети суші для новорічного святкування - вигідно та смачно в Янг

9
У МОН озвучили, якою буде нова зарплата вчителів у 2024 році

10
Скільки коштують послуги репетиторів у Тернополі?

Сприйняття стресу впливає на успішність малозабезпечених учнів – дослідження

Повідомляє studway.com.ua 17.01.2019 11:23

Сприйняття стресу впливає на успішність малозабезпечених учнів – дослідження

Фото з мережі Інтернет

Вчені зі Стенфордського університету дослідили, чи змінюються оцінки школярів, якщо допомогати їм справитися зі стресом.

Вони провели експеримент за участі 1175 дев’ятикласників, з них – 285 з малозабезпечених сімей. Випадковим чином їх розділили на чотири групи за типом вправ, які потрібно виконати перед семестровим тестом з біології.

Перша група протягом 10 хвилин перед іспитом письмово описувала свої переживання. Друга – читала наукові тексти про користь переживання перед тестами й відповідала на два питання після статей. Третя – виконувала вправи першої та другої груп. Учасники четвертої контрольної групи мали ігнорувати нервозність і хвилювання.

Спочатку вчені подивилися наскільки вправи загалом допомогли школярам. Потім вони порівняли ефект окремо для учнів із малозабезпечених сімей та інших. Бідні школярі з четвертої групи отримали нижчі оцінки за тих, хто описував свої хвилювання чи переглядав користь стресу. Для інших дітей ефект виявився незначним. Дослідники припустили, що забезпечені учні краще справляються з емоціями.

Іспити й вправи проводили двічі на рік, і за їх результатами виставляли залік або незалік з біології. Науковці виявили, що кількість дітей з бідних сімей, що склала іспит зросла з 60% до 80%.

Згідно з висновком стенфордських дослідників, обидва способи боротьби зі стресом та їх комбінація однаково ефективні. Це має допомогти малозабезпеченим школярам зменшити тривожність і покращити свою успішність.


Опубліковано : 17.01.2019 11:23

Новини Бізнес Компаньйон

Новини з тернопільщини

Комфорт Гурман