новини ровесника

1
У Тернополі школяр організував виробництво FPV-дронів

2
Тернопільська суддя Андрусик – російський агент в судовій системі України?

3
Винахідник з Дніпра став лауреатом премії від Кабміну

4
Тернопільська суддя Надія Андрусик хоче перевершити «досягнення» горезвісних хабарників Зварича, Чауса та Князєва

5
Інший Франко: в український прокат виходить стрічка про Петра Франка

6
Чекає на «рускій мір»: корумпована суддя Андрусик повернула московському патріархату пів гектара землі під церкву в Тернополі

7
Сети суші для новорічного святкування - вигідно та смачно в Янг

8
Сети суші для новорічного святкування - вигідно та смачно в Янг

9
У МОН озвучили, якою буде нова зарплата вчителів у 2024 році

10
Скільки коштують послуги репетиторів у Тернополі?

«Мова жирафи» допоможе тернополянам не кричати на дітей

Повідомляє Терен 26.04.2018 21:16

«Мова жирафи» допоможе тернополянам не кричати на дітей

Фото з мережі Інтернет

Педагогам можна говорити із учнями на двох мовах. Одна із них – так звана мова шакала (jackol language) – веде до криків і ярликів. Інша – мова жирафи (giraffe language) – дає шанс дитині усвідомити помилку і виправити поведінку. Досвідом успішної комунікації під час викладання поділився із вчителями з Тернопільщини та всієї України американський вчитель волонтер Корпусу Миру Девід Еш під час міні-табору L.E.A.D у Заліщиках.

– Слова вчителя для учнів можуть стати руйнівною зброєю, – розповів Девід Еш. – Але слова вчителя також можуть надихати учнів творити. Усе залежить від нашого вибору мови. Вчитель не повинен спілкуватись з учнем на jackol language, що має в собі негативну оцінку особистості. Вчителю слід використовувати giraffe language, що дає спостереження.

Як приклад, ми можемо подумати про людину, яка викликала у нас негативні емоції. Далі – описати цю ситуацію одним реченням. «Вона – лінива» – із мови шакала. Таке мислення веде до конфліктів. Мова жирафи використовує констатацію фактів «Вона не зробила 2 вправи на вчорашній урок».

Щоб перейти на мову спостережень варто лише усвідомити, що людина не може бути першопричиною наших негативних емоцій, порадив Девід.

– Усі ми маємо потреби, – додав Девід. – Це потреба у дружбі, у відпочинку, у красі, у реалізації власних ідей та мрій. Емоції та відчуття базуються на потребах. Якщо ми розчаровані, бо учень за нашою оцінкою лінивий, то ми маємо незадоволену потребу в реалізації чи визнанні. Але педагогам краще у такій ситуації не зациклюватись на собі, а подумати про причини поведінки учня. Якщо вона повторюється систематично – можна обговорити це з учнем. Інколи у таких ситуаціях випливає багато фактів. Як результат, розчарування вчителя проходить. І ми можемо допомогти учню перейти певні складні життєві моменти.


Опубліковано : 26.04.2018 21:16

Новини Бізнес Компаньйон

Новини з тернопільщини

Комфорт Гурман