новини ровесника

1
Українців чекають нові «сюрпризи» з субсидіями, - Мінсоцполітики

2
Із 2021-го ЗНО з математики стане обов’язковим – Новосад

3
«Сюрприз» під ялинку: Швейцарія заморозила гроші «сім'ї» Януковича

4
На Тернопільщині більше не ловитимуть призовників

5
Підвищення прожиткового мінімуму: Що буде з соціальними виплатами українців (Відео)

6
Зіркова українська співачка розповіла про огидні приниження на Росії (Відео)

7
Ціна на газ зміниться: що потрібно знати українцям

8
Штрафи у тисячі гривень: Мовний омбудсмен розповіла, коли будуть штрафувати за порушення закону про мову

9
Ми з тобою, мамо: актори «Дизель Шоу» довели до сліз піснею про Україну (Відео)

10
Студенти мешкають у гуртожитку без зручностей: немає навіть унітазів

Поради експерта: Як успішно пройти співбесіду

Повідомляє patrioty.org.ua 03.07.2019 17:17

Поради експерта: Як успішно пройти співбесіду

Фото з мережі Інтернет

Щоб отримати роботу, треба успішно пройти співбесіду.
 

Інколи поведінка на співбесіді має більше значення, ніж відповіді. Як правильно поводитися і спілкуватися з рекрутером, щоб вам запропонували роботу, - пише Work.ua.

1. Прийдіть вчасно

Не варто запізнюватися на співбесіду. Краще прийти раніше і кілька хвилин зачекати. Якщо розумієте, що вже запізнюєтеся чи взагалі не можете прийти на співбесіду, попередьте рекрутера про це. Домовтеся з ним про інший час.

2. Будьте ввічливими

Щоб сформувати гарне враження, будьте ввічливими зі всіма. Привітайтеся з секретарем на ресепшині чи майбутніми колегами, якщо проходитимете повз них.

3. Уникайте зайвої емоційності

Не варто емоційно розповідати про свої переваги майбутньому роботодавцю. Просити його взяти вас на роботу теж не слід. Зайва експресія викличе неприємне враження і сумніви у вашій врівноваженості. Говоріть спокійно, запитуйте про особливості роботи. Тоді дасте зрозуміти, що вам дійсно цікава вакансія.

4. Будьте чесні

Часто на співбесіді кандидати чують незручні запитання. Наприклад, про причини звільнення з попередньої роботи, конфлікти з колегами чи професійні невдачі. Будьте відверті, але і обережні у своїх відповідях. Не говоріть погано про колишнє керівництво. Але намагайтеся якомога чесніше пояснити, чому зараз шукаєте нову роботу.


Опубліковано : 03.07.2019 17:17

Переглядів 272

Новини Бізнес Компаньйон

Новини з тернопільщини