новини ровесника

1
Долар знову дешевшає: Експерти розповіли, що буде з цінами

2
Одноразову грошову допомогу роздадуть до Дня Незалежності, але не всім...

3
П'яний боксер жорстоко побив пару перед весіллям (Відео)

4
Настасівська громада запрошує на «Свято хліба» (Програма)

5
Тернопіль очолив рейтинг міст України з найчистішим повітрям (інфографіка)

6
Скандал у дитячому притулку: вихователі і медсестра б'ють дітей (Відео)

7
Водіям дозволили не показувати посвідчення: у скандальному законі знайшли лазівку

8
Згвалтував десятки дітей: Суд відпустив з-під варти чоловіка, який зняв кілька тисяч відео з дитячим порно

9
Не тільки вчителька укрмови: 7 професій для філолога

10
Натисніть на нього: Зеленській порадили «розбавити» оточення чоловіка жінками

Поради експерта: Як успішно пройти співбесіду

Повідомляє patrioty.org.ua 03.07.2019 17:17

Поради експерта: Як успішно пройти співбесіду

Фото з мережі Інтернет

Щоб отримати роботу, треба успішно пройти співбесіду.
 

Інколи поведінка на співбесіді має більше значення, ніж відповіді. Як правильно поводитися і спілкуватися з рекрутером, щоб вам запропонували роботу, - пише Work.ua.

1. Прийдіть вчасно

Не варто запізнюватися на співбесіду. Краще прийти раніше і кілька хвилин зачекати. Якщо розумієте, що вже запізнюєтеся чи взагалі не можете прийти на співбесіду, попередьте рекрутера про це. Домовтеся з ним про інший час.

2. Будьте ввічливими

Щоб сформувати гарне враження, будьте ввічливими зі всіма. Привітайтеся з секретарем на ресепшині чи майбутніми колегами, якщо проходитимете повз них.

3. Уникайте зайвої емоційності

Не варто емоційно розповідати про свої переваги майбутньому роботодавцю. Просити його взяти вас на роботу теж не слід. Зайва експресія викличе неприємне враження і сумніви у вашій врівноваженості. Говоріть спокійно, запитуйте про особливості роботи. Тоді дасте зрозуміти, що вам дійсно цікава вакансія.

4. Будьте чесні

Часто на співбесіді кандидати чують незручні запитання. Наприклад, про причини звільнення з попередньої роботи, конфлікти з колегами чи професійні невдачі. Будьте відверті, але і обережні у своїх відповідях. Не говоріть погано про колишнє керівництво. Але намагайтеся якомога чесніше пояснити, чому зараз шукаєте нову роботу.


Опубліковано : 03.07.2019 17:17

Переглядів 144

Новини Бізнес Компаньйон

Новини з тернопільщини