новини ровесника

1
У Тернополі школяр організував виробництво FPV-дронів

2
Тернопільська суддя Андрусик – російський агент в судовій системі України?

3
Винахідник з Дніпра став лауреатом премії від Кабміну

4
Тернопільська суддя Надія Андрусик хоче перевершити «досягнення» горезвісних хабарників Зварича, Чауса та Князєва

5
Інший Франко: в український прокат виходить стрічка про Петра Франка

6
Чекає на «рускій мір»: корумпована суддя Андрусик повернула московському патріархату пів гектара землі під церкву в Тернополі

7
Сети суші для новорічного святкування - вигідно та смачно в Янг

8
Сети суші для новорічного святкування - вигідно та смачно в Янг

9
У МОН озвучили, якою буде нова зарплата вчителів у 2024 році

10
Скільки коштують послуги репетиторів у Тернополі?

Редактори районних газет училися заробляти гроші

Повідомляє Ровесник 18.05.2017 17:56

Редактори районних газет училися заробляти гроші

Фото Ровесник

Для редакторів і працівників рекламних відділів районних газет відбувся тренінг  «Налагодження ефективної діяльності рекламної служби як запорука фінансової незалежності ЗМІ».

Учасники мали можливість вивчити переваги і недоліки різних видів ЗМІ у рекламній сфері, питання попиту на рекламні послуги і його види, поняття рекламної піраміди. «Навіщо рекламуватися в пресі?  Що ми продаємо своїм клієнтам? Прайс-лист, навіщо він потрібен? Яка структура доходів від реклами? Як відбувається ціноутворення. Хто такий рекламний менеджер?»,– на ці та багато інших практичних запитань утримали кваліфіковану відповідь редактори.

Тренером був генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, який розробив і впровадив регіональний новинний сайт із платним доступом до контенту, співзасновник Української Асоціації видавців періодичної преси, співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавці України» Дмитро Кліманов. Очолювана ним «Телегазета», виданням якої він займається ось уже 27 років, минулоріч  була визнана Національною спілкою журналістів України кращою міською та районною газетою країни.

Дмитро Кліманов розповів, що до такого успіху привели чималі зміни в організації роботи редакції, а саме: формалізація програмних документів, роззосередження редакції, що дозволило працювати на відстані, залучення фрілансерів. Також з 2003 року видавництво почало займатись навчанням власного персоналу у галузі реклами. Як запевняє тренер, такі зміни допомогли не лише піднести видання на якісно новий рівень, але й скоротити 5-денний робочий тиждень до 3-денного, що відповідно, є надзвичайно вигідним з економічної точки зору. 

Тренінг відбувся у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

 


Опубліковано : 18.05.2017 17:56

Новини Бізнес Компаньйон

Новини з тернопільщини

Комфорт Гурман