новини ровесника

1
У Тернополі очікують на візит Порошенка

2
Через горе-дядька племінники залишилися без подарунків на Миколая

3
Президент звільнив Україну від «гебешників» в рясах і домігся створення української церкви, – експерт

4
Субсидіантів внесуть до «чорних» і «білих» списків: чого чекати від нових перевірок

5
Сповідь один раз у році нічого не дає, крім нових гріхів

6
Незабаром українцям, які користуються супутником, заблокують відомі українські телеканали

7
Колишній доброволець, Олександр Починок – знову в епіцентрі кримінальних розбірок

8
Митрополит Епіфаній: Що відомо про новообраного предстоятеля Української помісної православної церкви

9
Йдуть морози: Синоптики попередили українців про погодний «удар»

10
Якого курсу долара чекати в 2019 році

Тернополянам порадили, чого не варто казати на співбесіді

Повідомляє Тернопільська Липа 26.03.2018 18:17

Тернополянам порадили, чого не варто казати на співбесіді

Фото з мережі Інтернет

Перше враження – найстійкіше. Ця, здавалося б, прописна істина особливо актуальна для співбесіди. Однією невдалою фразою, заяложеним жартом або недоречно порушеною темою можна зіпсувати враження про себе, і нехай ви тричі хороший фахівець, HR надасть перевагу іншому пошукачу. Спеціалісти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна розказують про 7 тем-табу, які не рекомендується порушувати під час співбесіди.

  1.  Особисті проблеми. Одним з перших на співбесіді можна почути запитання: «Чому ви хочете працювати у нашій компанії». Відповідь: «Тому що у мене діти-школярі й на утриманні літні батьки, а тому дуже потрібні гроші» – трохи не те, що розраховує почути інтерв’юер. Не намагайтеся розжалобити потенційного роботодавця. Адже керівництво компанії зацікавлене у досягненні поставлених цілей.
  2.  Рівень зарплати. З тієї ж причини не варто з порога запитувати: а скільки я буду отримувати? Якщо вам вдасться зацікавити рекрутера, він неодмінно назве цікаву для вас суму або запитає про ваші зарплатні очікування, але, скоріш за все, уже ближче до кінця співбесіди.
  3.  Індивідуальні умови роботи. Не намагайтеся на старті виторгувати собі преференції. Навіть якщо ви – унікальний фахівець, спочатку будьте готові працювати «як всі», а вже після того, як ви добре себе зарекомендуєте, можна буде звернутися до роботодавця з питанням, наприклад, щодо можливості віддалено працювати щоп’ятниці або щопонеділка приходити пізніше.
  4.  Неприйнятні для вас фактори у роботі, особливо в різкій формі. Якщо рекрутер попросить вас розповісти про це, не варто емоційно говорити про нібито непотрібні щоденні наради або затримки. Замість цього можна сказати так: «Я не люблю залишатися після роботи, тому використовую інструменти тайм-менеджменту, що дозволяють мені ефективно виконувати поставлені завдання. Якщо ж мова заходить про форс-мажори, то я готовий жертвувати особистими планами».
  5.  Стосунки з колишніми колегами і начальством. У жодному разі не обговорюйте з потенційним роботодавцем екс-колег, і тим більше у негативному ключі. По-перше, це просто неетично. По-друге, якщо ви так легко роздаєте епітети колишнім співробітникам, так само можете вчинити після звільнення і з нинішніми. По-третє, керівники та HR-и можуть бути знайомі. Якщо вас запитають про причину звільнення з попереднього місця, можна відповісти нейтрально – «перестали влаштовувати умови роботи».
  6.  Пропозиції інших роботодавців. HR, безумовно, цінує те, що такий затребуваний фахівець, як ви, зацікавився саме його вакансією. Але акцентувати увагу на тому, як вас «розривають на частини інші рекрутери», все ж не варто. Тим більше неетично торгуватися, набиваючи собі ціну й озвучуючи фінансові та інші пропозиції від конкурентів. Адже може бути й так, що потенційний роботодавець робить ставку не на багаторічний досвід і високі професійні якості пошукача, а на лояльність і непідробний інтерес до компанії.
  7.  Особисті цілі. Припустимо, ви прийшли у цю компанію, щоб заробити собі на великий будинок або задовольнити власні амбіції, обійнявши високий пост, або довести другій половині, що впораєтеся без фінансової підтримки. Все це хороші цілі, але роботодавцю озвучувати їх не обов’язково.

 

І пам’ятайте про те, що свого часу сказала Коко Шанель, у вас не буде другого шансу, аби справити перше враження.


Опубліковано : 26.03.2018 18:17

Переглядів 230

Новини Бізнес Компаньйон

Погода
Погода у Тернополі

вологість:

тиск:

вітер: