новини ровесника

1
У Тернополі очікують на візит Порошенка

2
Через горе-дядька племінники залишилися без подарунків на Миколая

3
Президент звільнив Україну від «гебешників» в рясах і домігся створення української церкви, – експерт

4
Субсидіантів внесуть до «чорних» і «білих» списків: чого чекати від нових перевірок

5
Сповідь один раз у році нічого не дає, крім нових гріхів

6
Незабаром українцям, які користуються супутником, заблокують відомі українські телеканали

7
Колишній доброволець, Олександр Починок – знову в епіцентрі кримінальних розбірок

8
Митрополит Епіфаній: Що відомо про новообраного предстоятеля Української помісної православної церкви

9
Йдуть морози: Синоптики попередили українців про погодний «удар»

10
Якого курсу долара чекати в 2019 році

В Тернополі шукають вчителів, які орієнтуються в соціокультурному просторі

Повідомляє Тернопільська ОР 09.03.2018 15:17

В Тернополі шукають вчителів, які орієнтуються в соціокультурному просторі

Фото з мережі Інтернет

Відділ інноваційної діяльності та обдарованої дитини Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти на базі науково-демонстраційного центру «Центр науки» м. Тернополя провів засідання круглого столу для заступників директорів з навчально-методичної роботи гімназій, ліцеїв, колегіумів області. Його тема -  «Пріоритети розвитку української школи в умовах реформування освіти». У роботі  взяли участь науковці Національного центру «Мала академія наук України» м. Києва.

Заступник директора ТОКІППО Ігор Вітенко закцентував увагу на тому, що сьогодні школа потребує учителя, який  не обмежується викладанням якогось одного предмета, а фахівця, здатного до здійснення міждисциплінарних зв’язків, який усвідомлює значущість професійних знань в контексті соціокультурного простору.

Обговорювалося питання методичного забезпечення інноваційної діяльності вчителя. В.о. завідувача відділу інноваційної діяльності та обдарованої дитини ТОКІППО Жанетта Ханзельнаголосила на тому, що важливим для учителя є його вміння організувати навчальний процес як педагогічну взаємодію, спрямовану на розвиток особистості дитини, її підготовку до розв’язання завдань життєтворчості, побажала всім присутнім  плідної та результативної співпраці.

Валентина Дем’яненко, завідувач відділу інформаційно-дидактичного моделювання Національного центру «Мала академія наук України» (м. Київ), зупинилася на важливості дослідницького підходу у навчанні як однієї з умов розвитку пізнавальних інтересів школярів.

Молодший науковий співробітник відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України» (м. Київ) Євгеній Шаповалов провів тренінг «Формування мережецентричного інформаційно-освітнього середовища засобами комп’ютерних онтологій».

Про основні аспекти розвитку едукації всіх ланок освітнього процесу розповіла Ірина Рудник, методист відділу інноваційної діяльності та обдарованої дитини ТОКІППО.

Екскурсію та презентацію проектів науково-демонстраційного центру «Центр науки» провела Христина Білінська, голова громадської організації «Центр Науки Тернополя».

На завершення зустрічі учасники обмінялися думками, підбили підсумки, визначили актуальність впровадження та апробації інноваційних технологій навчання в умовах реформування освіти та виробили рекомендації щодо запропонованої теми.


Опубліковано : 09.03.2018 15:17

Переглядів 357

Новини Бізнес Компаньйон

Погода
Погода у Тернополі

вологість:

тиск:

вітер: