Як не провалити вступ до вишу через баг системи

Повідомляє studway.com.ua 11.07.2018 11:11

Як не провалити вступ до вишу через баг системи

Фото з мережі Інтернет

2 липня розпочалася реєстрація електронних кабінетів, яка триватиме до 18:00 25 липня. Попри те, що в МОН пояснили основні новації вступу та опублікували інструкцію для роботи з е-кабінетом, питань від абітурієнтів не меншає. Ми розібралися, як працювати із сайтом, і склали невелику інструкцію для електронного кабінету вступника.

Реєстрація

Створити електронний кабінет можна тут. Проскроль головну сторінку вниз, знайди вікно «Заповнити анкету вступника» й натисни кнопку «Реєстрація». Не лякайся, якщо система не впустить тебе з першої спроби: це нормальна практика для сервісу.

Як створити електронний кабінет

Щоб зареєструватися, потрібно заповнити форму:

Як зареєструватися в електронному кабінеті вступника

  • Логін – введи свою електронну пошту. Зверни увагу: домени mail.ru, yandex.ua, bk.ru в Україні заборонені, тому зареєструвати на них електронний кабінет не вийде. Скористайся gmail.com, ukr.net або i.ua;
  • Вигадай пароль від 6 символів. Запиши його на папері й надійно сховай, щоб точно не загубити;
  • Заповни дані сертифіката ЗНО: сім цифр номера сертифіката, 4 цифри PIN-коду, рік отримання документа. Якщо маєш кілька сертифікатів, то вкажи один, а решту додаси після реєстрації в електронному кабінеті;
  • Дані атестата про повну загальну середню освіту: серія й номер документа і середній бал, який треба обчислити самостійно.

Як розрахувати середній бал: за 12-бальною шкалою знайди середнє арифметичне всіх оцінок у додатку до атестата (інваріантна частина, варіативна частина, ДПА) та округли до десятих. Предмети з позначками «звільнений(-а)» у загальну кількість не враховують.

Натисни «Зареєструвати» – система перевірить правильність внесених даних і створить твій обліковий запис. Після цього на електронну адресу, яку ти вказав(-ла), надійде лист для активації електронного кабінету.

Зверни увагу: активувати е-кабінет потрібно протягом доби. Якщо цього не зробити, твій запит зі всіма внесеними даними анулюється, і тобі потрібно буде реєструватися знову.

 

Вхід і внесення особистих даних

Щоб увійти до електронного кабінету, натисни кнопку «Електронний кабінет» на головній сторінці сайту в лівому верхньому куті. Відкриється вікно – введи логін, пароль і натисни «Вхід».

Меню електронного кабінету складається з трьох розділів: «Дані вступника», «Подача заяв» і «Подані заяви». Перш ніж подавати документи, потрібно заповнити «Дані вступника»:

  • Контактний телефон. У форматі +380(…) вкажи основний і додатковий номери, за якими приймальна комісія зможе з тобою зв’язатися;
  • Середній бал атестата. Тут буде бал, який ти вказав(-ла) під час реєстрації. Перевір, чи він правильний. Після подання першої заяви до ЗВО помилку вже не можна буде виправити. Якщо все правильно, натисни «Підтвердити»;
  • Фото. Завантаж відскановану кольорову фотокартку. До неї є такі вимоги: розмір – 3 см на 4 см, формат – JPEG (JPG) або PNG, максимальний розмір файлу – 1 МБ;
  • Сертифікати ЗНО. Тут будуть сертифікати, які ти вказав(-ла) під час реєстрації. Якщо маєш сертифікати інших років, натисни «Додати сертифікат» і введи їхні дані;
  • Атестат про повну загальну середню освіту. Завантаж відскановану копію додатка до атестата (у горизонтальному розвороті, форматі JPEG і розміром не більш як 1 МБ).

Як додати фото в електронний кабінет

Якщо випускаєшся із сільської школи, можеш скористатися правом на сільський коефіцієнт: він збільшує конкурсний бал. Для цього в блоці «Додаткова інформація» завантаж скановану копію документа, що підтверджує реєстрацію в сільському населеному пункті.

Перевір, чи всі дані правильні, і натисни кнопку «Перейти до подачі заяв».

Подача заяви

Подати документи на вступ до ЗВО через електронний кабінет можна буде з 12 липня до 18:00 26 липня.

Зверни увагу, що на бюджет можна подати не більш ніж 7 заяв на 4 спеціальності: усі заяви на одну спеціальність або по кілька на чотири спеціальності. Кількість заяв на контракт не обмежується.

Перейди в розділ «Подача заяв», обери регіон, заклад освіти, освітній ступінь, форму навчання й спеціальність. Наприклад: регіон – м. Київ, заклад освіти – Київський національний університет ім. Т. Шевченка, освітній ступінь – бакалавр, форма навчання – денна, спеціальність – 035 Філологія.

Натисни «Пошук» – відкриється таблиця «Знайдені конкурсні пропозиції». Щоб подивитися вступні іспити й мінімальний конкурсний бал, натисни на лінк у колонці «Назва пропозиції». Щоб подати заяву, постав галочку в першій колонці таблиці й натисни кнопку «+ Подати заяву» в правому верхньому куті. Відкриється форма, у якій потрібно вказати:

  • Пріоритетність заяви від 1 до 7, де 1 – спеціальність, за якою ти хочеш навчатися найбільше;
  • Джерело фінансування: державне замовлення чи кошти фізичних/юридичних осіб;
  • Чи здобував(-ла) ти освіту за бюджетні кошти раніше;
  • Результати ЗНО. У колонці «Сертифікат ЗНО» натисни на лінк «Виберіть сертифікат ЗНО» й по черзі обери результати ЗНО. Якщо маєш декілька сертифікатів з одного предмету, обери потрібний.

Як подати заяву

Натисни «Подати заяву», а потім «Підтвердити». Заява з’явиться в переліку розділу «Подані заяви».

Якщо ти подав(-ла) заяву помилково, її можна скасувати. Для цього обери заяву й натисни «Активні дії» – «Скасувати».

Як скасувати заяву в електронному кабінеті


Опубліковано : 11.07.2018 11:11

Переглядів 266

Новини Бізнес Компаньйон

Погода
Погода у Тернополі

вологість:

тиск:

вітер: