новини ровесника

1
Робота для студентів в Тернополі – які вакансії доступні сьогодні?

2
Учень з Кременця розробив та запатентував комп'ютерну гру

3
Мінна безпека: алгоритм дій для дітей, які знайшли небезпечні предмети

4
Діти з Чорткова назбирали на бус для військових

5
Міністр освіти Сергій Шкарлет розповів, яким буде навчальний процес і чого очікувати з 1 вересня

6
24 липня у Тернополі відбудуться дитячі велоперегони серед аматорів «Круті віражі»

7
На Тернопільщині керівником управління водних ресурсів став адвокат російського «злодія в законі»

8
ЗНО цього року спростили: які зміни чекають тернопільських випускників

9
На Тернопільщині судили студента, бо він пив пиво на вулиці

10
Хороша освіта – освіта здорового глузду

Огляд системи «Прозоро»

24.12.2021 15:02

Огляд системи «Прозоро»

Фото з мережі Інтернет

На території України було запроваджено нові правила проведення тендерів на державні закупівлі. Спочатку постачальники їздили на різні зустрічі містами, де проводилися фактичні аукціони. На цей момент на законодавчому рівні було ухвалено рішення щодо впровадження системи «Прозорро». Вона забезпечує проведення торгів в електронному режимі.

Для чого потрібна система «Прозоро»

Цей сервіс дає можливість підприємствам та замовникам провести торги в електронному форматі. Це виключить різні робочі поїздки та скоротить час на пошук покупця. Дані дії спрощують роботу та надають всі необхідні функції для її якісної реалізації.

Спочатку сервіс створювався як інструмент для боротьби з корупцією. Він призначався для виключення винагород між сторонами, відкатів і посередників. Такі заходи захищають від штучного підвищення цін, що виникає під час роботи з різними перекупами.

Додатково за рахунок наявності прозорих схем можна отримати чіткі дані щодо всіх угод. Для держави – це важливий крок, оскільки вона може відстежувати всі події та мати точну статистику з виробництва та продажу. До цього отримати інформацію було складно, оскільки деякі документи проводилися через третіх осіб.

Додатково такі дії дозволяють отримати максимально якісну економію. Підприємства, які отримують дотації з бюджету, що неспроможні витрачати кошти на всі товари поспіль. Вони можуть виділяти лише деякі позиції. Завдяки аукціонам держава та муніципалітет може контролювати витрати коштів.

Як відбуваються торги

Після того як підприємство провело реєстрацію на майданчику Української універсальної біржі tender.uub.com.ua, воно може виставити замовлення на державні закупівлі. В анкеті під час заповнення потрібно ввести такі дані:

  • повна назва товару, який необхідний замовнику;
  • його кваліфікація для отримання продукції з точною характеристикою;
  • необхідні обсяги;
  • вартість товару, яку покупець може запропонувати максимум;
  • документи та сертифікати, яким має відповідати кваліфікація.

Всі ці дії дозволять постачальнику максимально докладно вивчити побажання клієнта та зрозуміти, наскільки він зможе впоратися із цим замовленням. Якщо його все влаштовує, він надсилає заявку з підтвердженням і прикріплює всі необхідні документи для реалізації продукції.

Наступним кроком може йти період питань, протягом якого постачальники можуть ставити запитання замовнику, а він своєю чергою змінювати умови угоди та додавати документи. Сам процес подання заявки також має обмежену кількість днів. Після завершення цього періоду розпочинається аукціон. Він відбувається у три етапи. Після завершення перших двох раундів вибувають компанії, які мають найбільшу ціну. На останньому етапі система автоматично видає переможця із найменшою вартістю. Закриття тендера відбувається шляхом завантаження підписаного відсканованого договору на сервіс. На документі обов'язково повинні бути присутніми всі печатки та підписи. Після цього дані анонімного тендеру відкриваються, та учасники можуть з ними ознайомитись.


Опубліковано : 24.12.2021 15:02

Новини Бізнес Компаньйон

Новини з тернопільщини

Комфорт Гурман